• Decrease font size
  • Reset font size to default
  • Increase font size

A képek megtekintéséhez az Adobe Flash Player letöltése szükséges.
Cache Directory Unwriteable

Útravaló

Ige: Filippi 2,14k

"Zúgolódás és vonakodás nélkül tegyetek mindent, hogy feddhetetlenek és romlatlanok legyetek, Isten hibátlan gyermekei az elfordult és elfajult nemzedékben, akik között ragyogtok, mint csillagok a világban, ha az élet igéjére figyeltek."

Online Biblia

Közös(s)ég2

KECSKEMÉTI REFORMÁTUS EGYHÁZKÖZSÉG

TÖBBGENERÁCIÓS NYÁRI TÁBORA

Szigetmonostor 2014. augusztus 11-15.

Augusztus második hetében gyülekezetünk népes csoportja, több mint 140 fővel indult útnak a Szentendrei-szigeten lévő Szigetmonostorra. Táborhelyünk természeti adottságai szemet és szívet gyönyörködtetőek voltak. A karnyújtásra hömpölygő Duna és a tábort körülölelő erdősáv egy különös világot rajzolt körénk erre az 5 napra.

Táborunk újszerűsége abban állt, hogy a résztvevők több generációt képviseltek. A legfiatalabb táborozó 3 éves, a legidősebb 77 éves volt. A tábor átlagéletkora 34,4 év volt.

Napirendünk reggeli csendességgel kezdődött, melyet egyénileg vagy Seres János esperes úr áhítatain töltöttünk. Reggeli után seregszemlére gyülekeztünk össze, ahol az adott nappal kapcsolatos eligazítás történt.

Délelőttönként több csoportban csendesedtünk az Ige köré. A GYEREKEK 4 csoportot alkottak. Az idei évben a szokásos helyi SZERETET-HETÜNK bekapcsolódott a többgenerációs táborba. A KONFI-kondisok és az IFISEK is képviseltették magukat. Volt KÉKKERESZTES körünk, NŐI körünk, HÁZAS-PÁROS körünk és működött egy ZENEI MŰHELY is.

Ebéd után alternatív programlehetőségek kínáltak kikapcsolódást: buszkirándulás Esztergom és Szentendre gyönyörű helyszíneire, kerékpártúra, kenutúra, strandolás, apa-fia pókfoci, közösségi játékok és voltak, akik úgy döntöttek, hogy megfőzik az esti vacsoránkat. Csütörtök délután lehetőség nyílt fórumbeszélgetésre Seres János esperes úrral, aki tájékoztatott minket a kárpátaljai helyzetről.

Az esti órák kiemelkedő alkalmai Kuti József elnöklelkészünk igei tanításai voltak a generációk kapcsán: a BÖLCSESSÉGRŐL, APÁK-FIAK SZÉGYENÉRŐL, TÜRELEMRŐL és az ÖRÖKSÉGRŐL. Mindannyian jól megjegyeztük, hogy két generáció között a legrövidebb út az Úr Istenen keresztül vezet.

Az igei alkalom után TÁNCHÁZ, FILMKLUB, TÁBOTŰZ, KI MIT TUD és sok más érdekes program kínált hasznos időtöltést.

Reménység szerint mindannyian épültünk lélekben és kapcsolatainkban.

Legyen áldott érte a generációkat átölelő Mennyei Atyánk!

PLSZ

Galéria megtekintése

"Erős torony az Úr neve, oda fut az igaz, és védelmet talál."

/Példabeszédek 18,10/

A Kecskeméti Református Kollégiumi Alapítvány közhasznúsági jelentése a 2016. évről

A Kecskeméti Református Kollégiumi Alapítvány közhasznúsági jelentése a 2015. évről

A Kecskeméti Református Kollégiumi Alapítvány közhasznúsági jelentése a 2014. évről

Lelkigondozás

SKYPE: lelkigondozas1
Telefon : 06-1-201-0011

TIOP-1.1.1-07

"Informatikai infrastruktúra fejlesztése a Kecskeméti Református Egyházközség iskoláiban"

"A Kecskeméti Református Egyházközség új informatikai eszközei már a gyakorlatban is bizonyítottak"

BCMath lib not installed. RSA encryption unavailable