A képek megtekintéséhez az Adobe Flash Player letöltése szükséges.
Cache Directory Unwriteable

Útravaló

Ige: Filippi 2,14k

"Zúgolódás és vonakodás nélkül tegyetek mindent, hogy feddhetetlenek és romlatlanok legyetek, Isten hibátlan gyermekei az elfordult és elfajult nemzedékben, akik között ragyogtok, mint csillagok a világban, ha az élet igéjére figyeltek."

Online Biblia

Palócföld szívében
There are no translations available.

Az idei tavaszi gyülekezeti kirándulásunkat Palócföldre szerveztük az április 17-tel kezdődő hétvégére. Ízelítő egy részvevő tollából:

Egy borongós áprilisi napon 41 gyülekezeti tag, köztük három gyerekkel útnak indult Palócföldre.

Én a mama mellett ültem. Anya az első széken, apa pedig a kormány melletti ülésen. Az úton játszottam, olvastam és elbeszélgettem az időt, így hamar elszaladt az a három és fél óra, amíg Szécsénybe értünk.
A Major Hotelben kaptunk szállást. Szerintem nagyon szép szálloda volt. Másnap elmentünk Szécsény belvárosába és megnéztünk minden érdekességet. Nekem a Forgách - kastély tetszett a legjobban.

Ezután Hollókő felé vettük az irányt. Én közben kisfotósként segédkeztem apa keze alatt. Hollókőn nagyon régi palóc házakat pillantottunk meg. Piroska néni népviseletben várt minket és Tibor bácsit is beöltöztette Marcsi nénivel együtt. A népszokásokról mesélt, végül táncoltam a palóc menyecskével. Ebéd után ráadásul még egy igen szép várat is megcsodálhattunk. Amikor befejeztük a nézelődést, visszaindultunk Szécsénybe. Vacsora után egy nagyon jót beszélgettünk és mindenki ment aludni. Vasárnap reggel, amikor felkeltünk, bő reggeli várt minket. Most Hatvant tűztük ki célpontnak és ott vettünk részt az istentiszteleten. Ezután együtt ebédeltünk egy iskolában, majd elsétáltunk a főtérre, ahol szabad programot kaptunk. Én például nagyon jót játszottam apával a Grassalkovich - kastély egy új termében, és végül lecsúsztam egy 72 láb magas kéménycsúszdán.
Ezután elindultunk Tiszakécskére. Pogácsával vártak minket, majd egy nagyon szép hangversenyen vettünk részt a református templomban, Bach-darabokat hallottunk. Sajnos ezután felszálltunk a buszra és most már csak Kecskemét felé tudtunk indulni, bár én még maradtam volna.
A lényeg, hogy mindannyian nagyon jól éreztük magunkat, és sok örömmel, sok élménnyel gazdagodva térhettünk Kecskemétre.

Pál Ferenc Dániel

Galéria

"The name of the Lord is a strong tower: the upright man running into it is safe."

/Proverbs 18,10/

A Kecskeméti Református Kollégiumi Alapítvány közhasznúsági jelentése a 2016. évről

A Kecskeméti Református Kollégiumi Alapítvány közhasznúsági jelentése a 2015. évről

A Kecskeméti Református Kollégiumi Alapítvány közhasznúsági jelentése a 2014. évről

Lelkigondozás

SKYPE: lelkigondozas1
Telefon : 06-1-201-0011

TIOP-1.1.1-07

"Informatikai infrastruktúra fejlesztése a Kecskeméti Református Egyházközség iskoláiban"

"A Kecskeméti Református Egyházközség új informatikai eszközei már a gyakorlatban is bizonyítottak"

BCMath lib not installed. RSA encryption unavailable