A képek megtekintéséhez az Adobe Flash Player letöltése szükséges.
Cache Directory Unwriteable

Útravaló

Ige: Filippi 2,14k

"Zúgolódás és vonakodás nélkül tegyetek mindent, hogy feddhetetlenek és romlatlanok legyetek, Isten hibátlan gyermekei az elfordult és elfajult nemzedékben, akik között ragyogtok, mint csillagok a világban, ha az élet igéjére figyeltek."

Online Biblia

Ifitábor Köveskálon
There are no translations available.

Beszámoló a 2011. július 25-30. között, Köveskálon tartott Református Ifjúsági Táborról

Hétfőn reggel jó hangulatban és viszonylag pontosan indultunk el úticélunk felé 3 gépjárművel, összesen 23-an. Bár az idő nem volt éppen nekünk kedvező, ezen a napon felmentünk a Köveskál fölé magasodó Fekete-hegyre, s az ottani Eötvös kilátóból kitekintettünk az alattunk elterülő Káli-medencére. Az eső ellenére, nagy meglepetésemre, nagyon jól látszott a medence teljes területe. Másnap a Badacsonyt másztuk meg, Badacsonytomaj felől, szerdán pedig végre alkalmas volt az idő arra is, hogy Zánkánál fürödjünk egyet a Balatonban. Csütörtökön elmentünk Monoszlóra, s megnéztük az árpád-kori, ma már református templomot (mely 3 nagy építészeti koron keresztül épült, illetve lett bővítve, így román, gótikus és barokk jegyeket is fel lehet ismerni rajta; ezen kívül egy esztergomi érsek is itt van eltemetve), majd felmentünk a Hegyes-tűre (ez a kőbányája miatt volt érdekes), utána pedig Szentbékkállán csodáltuk meg a kőtengert (valaha volt Pannon-tenger üledéke), benne az ingókövekkel. Pénteken a Művészetek Völgyébe látogattunk el, felejthetetlen órákat eltöltve Taliándörögdön. Szombaton pedig a hazafelé vezető utat megszakítva megálltunk Tihanyban is, magunkba szívni a hely atmoszféráját.
Mindezek közben és mellett a fő elfoglaltságunk az volt, hogy hitünkben erősödjünk, s kicsiny csapatunkat is közösséggé formáljuk. Ebben nyújtottak segítséget a délelőtti igetanulmányozások, a beszélgetések, az éneklések, az imaközösség lehetősége, az esti áhítatok és a négyszemközti beszélgetések is. Különleges hangulata volt a tábortűznek is, amelyre sajnos csak egy este volt lehetőségünk. A sok játék pedig egyértelműen összehozta a társaságot, így vidám hangulat uralkodott a hét egészében. Ám nem csak a játék hozta össze a csapatot, hanem a közös harc is – a túrázás fáradalmai, a reggeli és vacsora előkészítésének feladata, illetve a mosogatásé, nem beszélve a takarításról, favágásról.
Jó hangulatú, lélekben, kitartásban és tudásban is építő héten lehettünk együtt.
Hálás vagyok az Úrnak, hogy ennyi örömet, szeretetet és kitartást adott nekünk!

Adamek Norbert

S most néhány gondolat, benyomás a résztvevők tollából:

Huszti Gergő: A táborban nagyon sokat nevettünk.

Tóth Zsuzsanna: Én szerettem a nagy kirándulásokat a Káli-medencében, még akkor is, ha hideg volt, ha kicsit esett, ha sokat kellett gyalogolni, de nagyon szép helyeken jártunk, megérte a sok megpróbáltatás!

Szabó Szonja: Rengeteg új dolgot tanultam Jézus érzéseiről!

Dr. Varga Ádám: Magyarország gyönyörű. Jó volt látni a kevésbé ismert, "rejtőzködő" értékeket: a monoszlói régi templomot a sombrerós hangvetővel, a köveskáli templom tetőszerkezetét... Jólesett a megjegyzés, hogy "ide mégis érdemes volt eljönni!". Jó volt részt venni a közös főzőcskézésben. Jó volt látni, hogy a gyerekek a sok szenvedés, kínzás ellenére sem halnak meg, sőt, mintha jól éreznék magukat.

"The name of the Lord is a strong tower: the upright man running into it is safe."

/Proverbs 18,10/

A Kecskeméti Református Kollégiumi Alapítvány közhasznúsági jelentése a 2016. évről

A Kecskeméti Református Kollégiumi Alapítvány közhasznúsági jelentése a 2015. évről

A Kecskeméti Református Kollégiumi Alapítvány közhasznúsági jelentése a 2014. évről

Lelkigondozás

SKYPE: lelkigondozas1
Telefon : 06-1-201-0011

TIOP-1.1.1-07

"Informatikai infrastruktúra fejlesztése a Kecskeméti Református Egyházközség iskoláiban"

"A Kecskeméti Református Egyházközség új informatikai eszközei már a gyakorlatban is bizonyítottak"

BCMath lib not installed. RSA encryption unavailable